Partenerii care aleg sa-si desfasoare activitatea sub brandul „Farmacia DONA” primesc acces la un set de instrumente esentiale pentru dezvoltare, acumulate in multi ani de experienta si incercari: apartenenta la un brand mediatizat constant, capabil sa creasca real traficul de pacienti in farmacie, proceduri de lucru eficiente si automatizate, programe de evaluare si dezvoltare continua pentru farmacisti si asistenti, conditii comerciale avantajoase, activitati de marketing si merchandising negociate profesionist cu producatorii de medicamente si suplimente alimentare, suport pentru eficientizarea activitatii si consultanta de management.
De asemenea, farmaciile partenere pot implementa designul modern specific brandului „Farmacia DONA”, gandit special de o echipa de experti in arhitectura de retail pentru a asigura o atmosfera cat mai placuta si confortabila pentru pacienti, cu spatii si fluxuri menite sa favorizeze interactiunea acestora cu farmacistii.
Pentru intrarea in sistemul de francizare „Farmacia DONA”, poate candida oricare detinator de licente de farmacie din Romania, cu experienta si seriozitate in domeniul retailului farmaceutic. Selectia se face in functie de potential si de interesul real de dezvoltare.
Pentru a se incadra in standardul vizual Dona, o farmacie va face etapizat o cheltuiala de capital ce poate varia intre 3.000 si 12.000 EUR, incluzand dotarile IT, mobilierul si materialele publicitare specifice in vitrina si in interiorul farmaciei intrate in sistem. Detalii asupra acestui subiect vor fi discutate in intalnirile pregatitoare sustinute de Managerul de Francizare.